Memelio Optikoje akinių rėmelius parenkame ypatingai kruopščiai, nes akiniai – tai svarbi stiliaus detalė, jie atskleidžia žmogaus individualumą. Užsakant naujus modelius bandoma į viską pažvelgti kliento akimis, kad atėjus į optiką jo pasirinkimas būtų lengvesnis, tikslesnis ir paprastesnis. Akinių rėmeliai yra užsakomi tik iš naujausių kolekcijų ir garsiausių gamintojų. Mūsų tikslas: kokybiška bei madinga prekė ir patenkintas klientas.
| Blumarine |
Davidoff
Pagal Davidoff filosofiją, tikrąją prabangą galima rasti aistringai ir intensyviai gyvenant, išnaudojant kiekvieną akimirką pilnai, iki jos limitų. Pasaulis yra beribė pasakų šalis, pilnas neišsenkančių įkvėpimo šaltinių ir galimybių sujungti pačias geriausias medžiagas ir ingridientus.
Štai tokia aistra ieškoti naujo optimaliausio dizaino, meistriškumas ir inovacija pabrėžia Davidoff viziją. Gyvenimas yra per brangus kompromisams, tiktai pats geriausias variantas tinka.
Diesel
Mes atkoduojame pasaulį, esantį aplink mus, suardome į detales ir atrakiname tai, ką manėm žinoję. Mes matome pasaulį kitaip ir vienijamės su tais, kurie jį mato taip irgi. Tiesk savo kelią pats. Žygiuok per gatves su mumis. Ypač per tas, kuriose esame mes.
Maži, bet galingi. Akiniai yra svarbi stiliaus detalė, formuojanti žmogaus įvaizdį. Šį sezoną Diesel siūlo išsirinkti akinius iš jų naujausios kolekcijos, kurioje pilna įvairių medžiagų, formų bei subtilių detalių.
Dolce&Gabbana |
| ESCADA |
Furla
"Tarp elegancijos ir originalumo"
Nuo 1927 metų itališkasis ženklas Furla kuria ir eksportuoja savo gamintas rankines, batus ir aksesuarus net į 65 valstybes visame pasaulyje.
Furla interpretuoja itališkąjį stilių taikomojoje madoje, suteikdami jam specifinį kūrybos, elegancijos ir belaikiškumo prieskonį, siūlydami modernias ir eklektiškas kolekcijas, kuriose susipina naujausios mados tendencijos ir meistriškumas.
Furlos akinių rėmelių kolekcija puikiai atspindi paties prekinio ženklo dvasią. Lengvos, aptakios ir elegantiškos linijos, skirtos reikliai, šiuolaikiškai, intriguojančiai ir savimi pasitikinčiai moteriai.
Givenchy
Ištikimas tikrai Prancūziškų couture’o namų esmei Givenchy įkūnyja visus kūrybinio direktoriaus, Ricardo Tisci, gabumus. Ricardo pradėjus dirbti, Givenchy tapo prabangos ženklu, žinomu visam pasaulyje savo haute couture ir ready-to-wear kolekcijomis. Givenchy pasižymi turtingais dizainais ir begaliniu atidumu detalėms. Per subtilias linijas, metalo inkrustacijas Givenchy, atrodo, įdeda aukštosios mados istoriją į kievienus rėmelius.
Italia Independant
“Būti nepriklausomu reiškia kasdien rašyti savo istoriją pačiam”
Italia Independent yra kūrybingas ir stilingas ženklas, skirtas laisviems ir nepriklausomiems individams, kurie savo gyvenime derina madą su dizainu ir tradiciją su inovacija.
Italia Independent siekia atnaujinti “Pagaminta Italijoje” sąvoką. Performuodama klasikines akinių gamintojų ikonas ir kurdama gyvenimo būdo produktus Italia Independant plačiai skleidžia itališkąjį stilių mūsų globaliame pasaulyje.
Jaguar Jaguar automobiliai yra pasaulyje žinomi dėl savo prabangaus ir išskirtinio stiliaus. Pritaikytas vyriškų akinių rėmeliams, Jaguar nenuginčijamai išsiskiria savo išlavintu meistriškumu, nepralenkiama kokybe ir nepriekaištingu dėmesiu net mažiausioms detalėms. Pažvelgus į Jaguar akinių rėmelius matosi neišpasakytas smulkmeniškumas, dėmesys spalvos subtilumams ir puikus tokių medžiagų kaip titanas, plastikas, nerūdijantis plienas kombinavimas. Pardavinėjamas daugiau kaip 100 šalių, Jaguar ir toliau yra vienas iš paklausiausių ir prestižiškiausių vyriškų akinių rėmelių ženklų pasaulyje. |
Montblanc Montblanc kūrėjai sudeda visą savo dvasią kurdami savo gaminius, kurie atspindi ir simbolizuoja vertybes, formuojančias Montblanc kaip prekinį ženklą. Montblanc vienyja europietišką meistriškumą su laiko išbandytais dizainais, kurie prikelia naujam gyvenimui produktus, kilusius iš klasikinio paveldo ir išgrynintos kūrybos. Pasiturintis gyvenimas yra privilegija ir Montblanc gaminiai suteikia tokiam gyvenimui tik dar daugiau išskirtinumo. |
Prada |
Ray-Ban
Šiandien, rytoj, amžinai Ray-Ban akiniai.
Po to, kai visam laikui susižalojo akis skrendant oro balioniu, skrydžių generolas John Macready paskyrė piniginę premiją tam, kad būtų sukurti akiniai nuo saulės ekstremalioms sąlygoms. 1929-ais metais Bausch ir Lomb laimėjo kontraktą dėl lengvų (150 gramų) auksu dengtų Aviatorių su antireflekso danga dengtais G15 akinių lęšiais.
Po poros metų plastikiniai Aviatorių rėmeliai buvo paleisti į rinką ir iš karto sulaukė visuotinio pripažinimo.1937-aisiais metais G15 lęšiams buvo išduotas patentas ir Ray-Ban vardas buvo įkurtas. Šie metai yra dar vadinami legendos gimimo metais. 1952-siais metais išleidus iš karto klasikiniais tapusius keliautojo akinius, Ray-Ban akiniai įgyjo ikonos statusą. Pamažu Ray-Ban tapo visų laikų geriausiai parduodamu akinių nuo saulės stiliumi.
Roberto Cavalli Vardas Roberto Cavalli yra lyg žavesio, optimizmo, sėkmės ir ekscentriškumo sinonimas. Jo pasaulis yra laisvas ir nepristaikėliškas, jautrus ir visada gundantis. Dizaineriui mada - tai ne vien tik apsirengimo stilius, jam tai yra visas gyvenimo būdas, neapčiuopamas ir įkvepiantis lyg sapnas. Italų dizainerio kūriniai yra lengvai atpažįstami dėl meistriško įvairių medžiagų kombinavimo ir gyvūnų kailių raštų naudojimo. |
Swarovski 1891-aisiais metais Daniel Swarovski turėjo viziją - sukurti “deimantą visiems”. Būdamas kristalų apdirbimo meistras 1895-aisiais metais jis įkūrė savo kompaniją. Jo įkvepiantis poreikis inovacijom ir dizainui padėjo Swarovski vardui tapti vienu svarbiausių papuošalų ir aksesuarų ženklu. Šiandien Swarovski šeima ir toliau tęsia tradiciją kurti išskirtinius papuošalus ir aksesuarus moterims visame pasaulyje. Kiekvienas Swarovski kūrinys talpina savyje virš 120-ties metų įvaldytos meistrystės istoriją. |
Tom FordTom Ford yra vienas iš populiariausių savo eros amerikiečių dizainerių. 2005-aisiais metais išleidęs savo Tom Ford ženklą, dizaineris pastoviai bando perfrazuoti moderniosios 21-ojo amžiaus prabangos sampratą. Kompromituojantis vyrų ir moterų kolekcijas, aksesuarus, akinius ir grožio produktus, Tom Ford jau tapo belaikės elegancijos, aukštos kokybės medžiagų, meistrystės ir nepakartojamo aptarnavimo sinonimu.
|
Versace Versace mitas yra tai, kas padaro Versace vardą žinomu pasaulyje. Jis yra mados, žavesio ir patrauklumo idėjos centre. Šis mitas prasidėjo jau 1978 metais, kai buvo sukurtas savo steigėjo Gianni Versace. Versace akiniai yra nepaprasti, sukurti sujungti techninę inovaciją su stilingu dizainu. Rėmeliai yra išskirtiniai, kaip ir daugelis kitų Versace gaminamų aksesuarų, ir dekoruoti įprastomis mados namų detalėmis. |