Memelio Optikoje akinius nuo saulės kaip ir akinių rėmelius parenkame ypatingai kruopščiai, nes akiniai nuo saulės yra ne ką mažiau svarbi stiliaus detalė. Užsakant naujus modelius bandoma į viską pažvelgti kliento akimis, kad atėjus į optiką jo pasirinkimas būtų lengvesnis, tikslesnis ir paprastesnis. Akiniai nuo saulės yra užsakomi tik iš naujausių kolekcijų ir garsiausių gamintojų. Mūsų tikslas: kokybiška bei madinga prekė ir patenkintas klientas.



Blumarine

Ją kitaip dar vadina rožių karaliene. Blumarine dizainerės Annos Molinari potraukis mistika ir gležnumu dvelkiančioms gėlėms reprezentuoja Blumarine kaip ženklą ir simboliškai įkūnyja moteriškumo idealus. Annai mada yra pojūčių ir kultūros mišinys, sugrįžimas į praeitį ir ateities vizija, kuria vadovaujasi moderni, patraukli ir moteriškumu pulsuojanti moteris.
Naujausia Blumarine akinių rėmelių kolekcija simbolizuoja elegantišką, bet tuo pačiu ir vėjavaikę sielą. Elegantiškoms katės akies formos linijoms pabrėžti naudojama daug metalo, subtilių dekoracijų, kristalų, kurių spalvos puikiai atsipindi šio sezono paletę.







 


Dolce&Gabbana

Dolce&Gabbana - tai naujoji autentiška ir netradicinė prabanga, tai yra stilius, kuris išreiškia naujas elegantiškumo formas, pristato save kaip modernųjį klasicizmą, statomą ant meistriškumo ir kūrybos pagrindo.
Stiprus Dolce&Gabbana ženklo identitetas per ilgus metus vystėsi, tobulėjo, neužmiršdamas savo šaknų. Dolce&Gabbana stilius yra nesupainiojimas su jokiu kitu, jis sezonas po sezono jungia stiprų inovatyvumą su Viduržemio krašto prieskoniu. Firmos esmė glūdi jos kontrastinguose bruožuose.



 







 Oakley

Oakley kompanijoje mes kuriame tik drąsiausiems - tiems, kurie nepaklusta, atstumia mintis, kad kažkas yra neįmonama ir griauna mąstymą, kuris visą likusį pasaulį paverčia vienodu ir sustabarėjusiu. Mūsų autentiškumas kyla iš pasaulinio lygio atletų, kurie pasikliauna mūsų produktais, reikalauja tik geriausio ir atsisako kompromisų. Oakley palikimas yra pripildytas polėkio pranokti save patį ir, kuriant žmonėms su tuo pačiu polėkiu, verčia siekti inovacijų naudingų visiems.

Kai visas likęs pasaulis abejoja tavimi, tu tikriausiai esi teisingame kelyje - tai yra nepaklusnumo kelias, kuris gali pakeisti pasaulį. Tu esi Oakley įkvėpimas. Kadangi mes kuriame tik drąsiausiems
.



 




 


 


Prada

Prada yra įsipareigojusi idėjų ir inovacijų pasauliui, kadangi visalaik laikė madą, prabangą ir stilių persipinančiu projektu, kuris yra daugiau nei tiesiog nuolatinė aprangos, avalynės ir aksesuarų produkcija. Atsargus tyrinėjimas, smalsus domėjimasis Pasauliu, visuomene ir kultūra yra Prada modernios kūrybos kertinis akmuo. Šie užsiėmimai stumia Prada siekti daugiau nei drabužių parduotuvės, provokuoja sąlytį tarp skirtingų ir, atrodo, tolimų pasaulių, parodo kitokį būdą kurti natūralią, sakytum, belaikę madą.











Ray-Ban

Šiandien, rytoj, amžinai Ray-Ban akiniai.

Po to, kai visam laikui susižalojo akis skrendant oro balioniu, skrydžių generolas John Macready paskyrė piniginę premiją tam, kad būtų sukurti akiniai nuo saulės ekstremalioms sąlygoms. 1929-ais metais Bausch ir Lomb laimėjo kontraktą dėl lengvų (150 gramų) auksu dengtų Aviatorių su antireflekso danga dengtais G15 akinių lęšiais.

Po poros metų plastikiniai Aviatorių rėmeliai buvo paleisti į rinką ir iš karto sulaukė visuotinio pripažinimo.1937-aisiais metais G15 lęšiams buvo išduotas patentas ir Ray-Ban vardas buvo įkurtas. Šie metai yra dar vadinami legendos gimimo metais. 1952-siais metais išleidus iš karto klasikiniais tapusius keliautojo akinius, Ray-Ban akiniai įgyjo ikonos statusą. Pamažu Ray-Ban tapo visų laikų geriausiai parduodamu akinių nuo saulės stiliumi.



 


 

 


 


 

 


Swarovski

1891-aisiais metais Daniel Swarovski turėjo viziją - sukurti “deimantą visiems”. Būdamas kristalų apdirbimo meistras 1895-aisiais metais jis įkūrė savo kompaniją. Jo įkvepiantis poreikis inovacijom ir dizainui padėjo Swarovski vardui tapti vienu svarbiausių papuošalų ir aksesuarų ženklu. Šiandien Swarovski šeima ir toliau tęsia tradiciją kurti išskirtinius papuošalus ir aksesuarus moterims visame pasaulyje. Kiekvienas Swarovski kūrinys talpina savyje virš 120-ties metų įvaldytos meistrystės istoriją. 











Tom Ford

Tom Ford yra vienas iš populiariausių savo eros amerikiečių dizainerių. 2005-aisiais metais išleidęs savo Tom Ford ženklą, dizaineris pastoviai bando perfrazuoti moderniosios 21-ojo amžiaus prabangos sampratą. Kompromituojantis vyrų ir moterų kolekcijas, aksesuarus, akinius ir grožio produktus, Tom Ford jau tapo belaikės elegancijos, aukštos kokybės medžiagų, meistrystės ir nepakartojamo aptarnavimo sinonimu.

 

 








Versace

Versace mitas yra tai, kas paverčia Versace vardą tokiu žinomu pasaulyje. Jis yra mados, žavesio ir patrauklumo idėjos centre. Šis mitas prasidėjo jau 1978 metais, kai buvo sukurtas savo Versace steigėjo Gianni Versace.

Versace akiniai yra nepaprasti, sukurti sujungti techninę inovaciją su stilingu dizainu. Rėmeliai yra išskirtiniai, kaip ir daugelis kitų Versace gaminamų aksesuarų, ir dekoruoti įprastomis šiems mados namams detalėmis.







 


ESCADA

Kaip viena iš prabangos prekių moterims pasaulio lyderių ESCADA tvirtai stovi už modernią eleganciją, kietą romantiką ir jausmingą moteriškumą. 1978 metais įkurtų ESCADA mados namų gaminiai priverčia pajausti juose sudėtą išgrynintą kokybę, meistriškumą ir tobulą formą. ESCADA akiniai išsiskiria savo spalvą, ornamentais ir meile detalėms.